Terms of use

CONDITII GENERALE PENTRU UTILIZAREA SITE-ULUI www.comway.ro

1. Termeni generali
Toți utilizatorii site-ului www.comway.ro („Site-ul”) se obligă să respecte prezentele Condiții Generale pentru utilizarea Site-ului. Utilizarea Site-ului implică acceptarea necondiționată a acestor Condiții Generale. Dacă nu sunteți de acord cu prezentele Condiții Generale, vă rugăm să nu continuați accesarea Site-ului. Pentru scopul acestor Condiții Generale pentru utilizarea Site-ului: Comway este Comway Telecommunication SRL cu sediul in Str. Reconstructiei 39, 550129 Sibiu.
Prin utilizarea acestui site, acceptați în mod expres Termenii și condițiile ca fiind cea mai recentă versiune. Commway Telecommunication srl își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile în orice moment, fără o notificare prealabilă. Indiferent de orice notificare prealabilă, utilizarea continuă a serviciilor constituie acceptarea dvs. de astfel de modificări.
Termenii și condițiile din prezentul serviciu înlocuiesc un contract, singurul acord între părți, creând drepturi și obligații de care beneficiază, respectiv obligă părțile, și trebuie să fie executat cu bună-credință. Toți Clienții / Utilizatorii serviciilor sunt supuși acestor Termeni și condiții, prin urmare, utilizarea serviciilor implică acceptarea necondiționată și deplină a prevederilor prezentate aici.

Relația dintre părți este guvernată de legile române referitoare la protecția consumatorilor Ordonanța Guvernului 130/2000 (OG) privind protecția consumatorilor și cu privire la executarea și executarea acordurilor la distanță, Legea 296/2004 privind drepturile consumatorilor, Legea 363 / Legea 2007 privind practicile comerciale neloiale în relația lor cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legile europene privind protecția consumatorilor, Legea 365/2002 privind comerțul electronic.
Prin utilizarea serviciilor, Clienții / Utilizatorii sunt de acord în mod expres să ofere informații reale, exacte, reale și complete despre ei înșiși. Serviciile furnizate de Commway Telecommunication srl către Clienții / Utilizatorii săi sunt strict condiționate de exactitatea datelor furnizate de Client / Utilizator pe formularul de comandă. Compania își rezervă dreptul de a valida informațiile furnizate de client, iar clientul este de acord cu aceasta prin plasarea comenzii.

Commway Telecommunication srl poate varia în orice moment conținutul site-ului web, fără o notificare prealabilă către Clienți / Utilizatori de servicii. Commway Telecommunication srl poate limita, de asemenea, accesul Clienților / Utilizatorilor la site-ul web sau părți ale acestuia. Dreptul de a întrerupe / înceta serviciul furnizat în cazul refuzului de plată al Clienților / Utilizatorilor sau încălcării oricărui articol din acești Termeni și condiții nu poate fi deținut împotriva Commway Telecommunication srl de către Client / Utilizator.
Drepturile asupra Site-ului
Comway deține drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum și întreg conținutul Site-ului incluzând fără a se limita la, imaginile, informațiile despre serviciile Operatorului și orice alte date și aplicații prezentate pe Site.
Acestea sunt protejate prin legislația drepturilor de autor în vigoare. Este interzisă în mod expres orice încălcare sau încercare de a se încălca drepturile de autor asupra Site-ului, incluzând fără a se limita la reproducerea, distribuirea, comercializarea, închirierea, împrumutul, comunicarea, radiodifuzarea, copierea, modificarea, afișarea, transmiterea, publicarea, în orice formă a conținutului și graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind conținutul și forma Site-ului, sub sancțiunile prevăzute de lege.
Comway deține drepturile de proprietate intelectuală asupra mărcilor și bazelor de date prezentate pe Site și utilizatorii sunt obligați să respecte aceste drepturi și să nu le aducă nicio atingere. Scopul Site-ului și neangajarea răspunderii Site-ul își propune să ofere utilizatorilor informații corecte și actuale cu privire la serviciile oferite, cu privire la modalitatea de contractare a acestora precum și orice informații necesare și utile utilizatorilor privind utilizarea și serviciilor.
Site-ul este menit să participe la îmbunătățirea relației dintre Operator și clienții săi în sensul de a ușura comunicarea dintre Operator și clienți ceea ce conduce la îmbunătățirea comercializării serviciilor. Operatorul depune toate diligențele pentru a oferi informații actuale privind serviciile și produsele sale și pentru a actualiza conținutul Site-ului. Cu toate acestea, Operatorul nu garantează asupra actualității informațiilor prezentate pe Site în orice moment. De asemenea, Operatoriul nu garantează că Site-ul nu va conține anumite erori, însă va încerca să remedieze aceste erori în scurt timp pentru a permite o informare corectă a utilizatorilor.
Operatorul însă nu răspund pentru eventuale prejudicii suferite de utilizatori urmare a unor decizii bazate pe orice informație furnizată prin intermediul Site-ului. Utilizatorii își pot procura anumite servicii și produse oferite de catre Operator prin intermediul Site-ului accesând câmpurile expres menționate în acest sens.
În cazul în care utilizatorii intenționează să facă o alegere fundamentată privind achiziționarea serviciilor Operatorului, se recomandă contactarea surselor prezentate în mod expres pentru astfel de scopuri pe Site.
Operatorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral și fără nicio notificare prealabilă:conținutul, forma de prezentare și/sau structura Site-ului, în orice moment și nu va avea nicio răspundere în acest sens și/sau aceste Condiții Generale, modificările făcute astfel fiind considerate a fi acceptate de utilizator dacă acesta continuă să folosească Site-ul după afișarea Condițiilor Generale modificate pe Site.

2. Durata

a) Durata
Clienții / Utilizatorii nu își pot revoca consimțământul pentru acești Termeni și condiții până la expirarea termenului de utilizare a serviciilor contractate de acest site web. Orice modificare a Condițiilor de furnizare a serviciilor devine obligatorie pentru Clientul / Utilizatorii și se aplică acestuia de la postarea acestuia pe site. Variațiile modului de realizare a considerațiilor succesive nu afectează considerațiile deja efectuate sau cele care ar fi trebuit să fie efectuate înainte de intrarea lor în vigoare.
b) Anularea serviciului solicitată de Client / Utilizator
Clienții / Utilizatorii pot anula serviciul existent în termen de 10 zile lucrătoare de la înregistrare, conform Ordonanței Guvernului 130/2000 (OG) finalizată și Legii 51/2003 privind executarea acordurilor la distanță, prin trimiterea unei cereri scrise, prin e-mail la office@Commway Telecommunication srl.ro numai dacă clientul nu a modificat în niciun fel serviciul.
Clienții / Utilizatorii pot anula serviciul existent prin anunțarea departamentului nostru de vânzări / comercial cu o scrisoare scrisă trimisă cu cel puțin 30 de zile înainte de data scadenței serviciului pentru servicii personalizate și / sau promoționale. Alte servicii pot fi anulate instantaneu.
c) Anularea serviciului solicitată de Companie
Compania poate refuza furnizarea serviciilor sale în orice moment după o notificare anterioară care a fost trimisă prin e-mail sau poștă obișnuită. În cazul în care datele personale ale Clientului / Utilizatorului sunt incorecte sau incomplete sau dacă Clientul / Utilizatorul refuză să coopereze cu Compania pentru a-și valida informațiile de contact, Compania nu își asumă responsabilitatea în cazul suspendării sau rezilierii serviciului, în cazul în care notificarea prealabilă a fost nu a fost primit de Client / Utilizator din cauza datelor de contact incorecte sau incomplete.
Compania poate, de asemenea, să suspende sau să rezilieze Serviciile Clientului / Utilizatorului imediat, să blocheze accesul la contul său de utilizator, să elimine toate fișierele pe care Compania le consideră necesare sau să elimine întregul conținut al site-ului Client / Utilizator în următoarele situații:
- încălcarea sau derularea greșită a obligațiilor dvs. menționate în acești Termeni sau Servicii sau așa cum este descris de legile române în vigoare;
- furnizarea de date de contact fictive în timpul înregistrării;
- lipsa de răspuns la contactarea noastră folosind adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de înregistrare;
- sunteți angajat în activități frauduloase sau în vreun fel ilegale, conform descrierii legilor române și internaționale;
- sunteți angajat în activități care pot afecta reputația Companiei sau a terților;
Orice suspendare a serviciului va intra în vigoare imediat, prin înregistrarea și utilizarea serviciilor noastre, acceptați acest lucru.
d) Anularea serviciului în urma acțiunilor legale
În cazul în care suntem obligați să facem acest lucru de către autorități, cu condiția să ne înmâneze un warren oficial semnat de un judecător sau un procuror, Compania va respecta pe deplin cererea respectivă și va anula sau suspenda serviciile Clientului, după cum este necesar.
e) Programul tarifelor
În cazul în care o suspendare sau o anulare a serviciului dvs. apare din cauza încălcării acestor Termeni și Servicii, nu sunteți scutit de plata facturilor restante sau a celor ulterioare, în cazul în care decideți să vă conformați și să reluați utilizarea serviciilor noastre.

3. Garanții și rambursări

- Commway Telecommunication srl NU oferă rambursări sau garanții de plată.
- Orice plată efectuată către Commway Telecommunication srl NU este rambursabilă. Indiferent de motivul tău.
- Commway Telecommunication srl NU va rambursa nicio tranzacție dacă clientul folosește serviciul pentru activități abuzive sau ilegale.
- În cazul în care clientul refuză să coopereze cu noi pentru validarea comenzii sale, NU vom emite niciun fel de rambursări / rambursări / plată inversă / storno.
- Dacă clientul nu revendică și începe să-și folosească serviciul până la sfârșitul lunii curente, NU vom face acest lucruemite orice fel de rambursări / rambursări / plată inversă / storno. Toate serviciile sunt rezervate pentru dvs. și consumă energie și / sau alte tipuri de resurse plătibile. Nu este vina noastră dacă nu utilizați serviciul pe care l-ați achiziționat.
- În cazul întreruperilor pe o perioadă mai mare de 10% pe lună, clientul poate solicita reduceri pentru serviciile afectate. Reducerea solicitată nu poate depăși 20% din costul lunar al serviciului.
Aceste reduceri vor fi făcute în conformitate cu următoarea formulă: < Prețul serviciului * Precentajul de nefuncționare (%) >.
Toate reducerile se vor face ca o deducere din factura din luna următoare.
În cazul în care clientul dorește să-și anuleze serviciile din motivul „donwtime”, NU vom oferi reduceri.

4. Serviciile
Compania vă poate ajuta în achiziționarea de nume de domenii, servicii de gazduire web, servere private virtuale (VPS), servere dedicate, servicii de localizare a serverelor, licențe cPanel, R1Soft și Microsoft OS. Înregistrarea numelui de domeniu este efectivă imediat după confirmarea plății. Numele de domeniu * .ro și .pro sunt exceptate de la înregistrarea instantanee. Serviciul de găzduire web și serverele private virtuale sunt activate imediat după confirmarea plății. Serverele dedicate vor fi activate în termen de 24 de ore lucrătoare de la confirmarea plății. Serverele colocate vor fi instalate în termen de 24 de ore lucrătoare după confirmarea plății și livrarea serverului. Licențele sunt activate în termen de 24 de ore lucrătoare după confirmarea plății.

5. Politica privind abuzurile
Compania va lua măsuri imediate împotriva oricărui subiect care, prin natura acțiunilor sale, amenință nivelul operațional optim al serviciilor noastre.
Compania interzice strict utilizarea serviciilor sale în scopuri ilegale, inclusiv, dar fără a se limita la amenințări, defăimări sau în orice alt mod activități dăunătoare. Există toleranță zero pentru SPAM sau mesaje în bloc.
Alte tipuri de abuzuri pot include: torrenting, teste de vulnerabilitate, relee tor, tuneluri vpn, încercări de a obține acces neautorizat la datele noastre sau ale clientului nostru, încercări de perturbare a serviciilor, încercări de creștere a privilegiilor, utilizare abuzivă a resurselor fizice (CPU, Memorie RAM, hard disk IOPS etc.).
Compania poate restricționa accesul de la anumite adrese IP interne sau externe în cazul în care este rezonabil să credem că acțiunile care provin de la acea adresă IP pot afecta orice parte a infrastructurii noastre. În circumstanțe excepționale, Compania poate solicita, de asemenea, clientului vizat să migreze aplicațiile sau datele cu risc ridicat în altă parte în afara sediului infrastructurii interne a Companiei.
Compania are dreptul să înceteze imediat orice serviciu utilizat pentru activități abuzive sau ilegale.

6. Suport și timp de funcționare garantat
Durată de funcționare garantată Durata de funcționare a serviciului este calculată pentru o perioadă de timp de 30 de zile, cu excepția ferestrelor de întreținere.
Compania va folosi toată diligența pentru a programa ferestrele de întreținere în timpul orelor de vârf, pe timp de noapte.
În condiții normale, durata de funcționare garantată este de 99,9%.
În circumstanțe de forță majoră, cum ar fi războaie, instabilitate socială sau politică, acte ale lui Dumnezeu, acțiuni în justiție, întreruperi de energie prelungite, întreruperi ale comunicațiilor cauzate de factori externi care nu sunt sub controlul nostru, Compania nu poate garanta nivelul operațional optim al acesteia. Servicii.
Garanția de disponibilitate încetează pentru perioada de timp scursă între data scadenței uneia sau mai multor facturi de client neplătite până când toate sumele datorate sunt achitate integral. În cazul în care un client are mai multe servicii active, toate serviciile clientului vor fi sub efectul acestei politici.
Asistență
Toate serviciile furnizate de companie nu sunt gestionate.
Compania nu este responsabilă cu soluționarea oricăror probleme, inclusiv, dar fără a se limita la: încălcarea securității aplicației web a clientului, optimizarea aplicației web a clientului, depanarea aplicațiilor web ale clientului sau a modulelor aplicației web, actualizările aplicațiilor web ale clientului sau întărirea securității etc.
Compania este responsabilă numai de menținerea infrastructurii interne într-o stare bună de funcționare. Infratractura constă din: servere fizice deținute de companie (orice echipament deținut de client și găzduit în centrul nostru de date în baza unui acord de colocare nu va face obiectul acestei politici), echipamente de rețea active (router, switch), echipamente de rețea pasive (ethernet cabluri, panouri patch-uri), sistemul intern de distribuție a energiei (echipamente de rețea de alimentare generice, UPS, generator diesel), sistemul HVAC.
Compania va înceta să ofere asistență tehnică pentru durata de timp scursă între data scadentă a uneia sau mai multor facturi neplătite ale clientului până când toate sumele datorate vor fi achitate integral. În cazul în care un client are mai multe servicii active, toate serviciile clientului vor fi sub efectul acestei politici.

7. Utilizare și stocare generice
Prin înregistrarea și utilizarea serviciului Companiei, acceptați că, în circumstanțe excepționale, Compania vă poate limita acțiunile de resurse hardware.

8. Backup
Compania nu își asumă răspunderea pentru crearea, alternarea, ștergerea datelor pe care Clientul le găzduiește pe serverele și echipamentele Companiei. Clientul este singurul responsabil pentru integritatea datelor stocate pe serverele și echipamentele Companiei. Clientul poate folosi orice metodă sau politică de rezervă pe care o consideră necesară, fără a încălca niciunul dintre termenii din prezentele Condiții de furnizare a serviciilor.
Compania a implementat politici de backup interne care vă protejează datele găzduite pe serverele de găzduire partajate și nodurile VPS. Copiile de rezervă sunt efectuate zilnic, la ore de vârf și sunt utilizate exclusiv în cazul defectării serverelor Companiei. Aceste copii de siguranță nu pot fi restaurate la cererea Clientului decât dacă el / ea invocă un eșec al serverului Companiei. Solicitările de restaurare vor face obiectul unei investigații interne și vor fi abordate dacă cererea va fi confirmată. Putem, la discreția noastră, să restabilim conținutul contului unui client în urma unei revendicări de restaurare care nu are legătură cu o defecțiune hardware. Aceasta va suporta o taxă de 10 EUR + TVA pentru fiecare cont de găzduire partajat sau o taxă de 50 EUR + TVA pentru fiecare restaurare a containerului VPS.
Compania își rezervă dreptul de a scuti acele conturi (webhosting partajat sau containere VPS) care, din cauza dimensiunii lor, generează o sarcină excesivă asupra sistemelor de rezervă ale companiei. Ca atare, la propria noastră discreție, putem exclude containerele VPS care utilizează mai mult de 5 GB spațiu pe disc și contul de găzduire partajat care utilizează mai mult de 1 GB spațiu pe disc.
Compania nu face backup pentru serverele dedicate și serverele colocate, deoarece acestea sunt sub controlul administrării clientului și el / ea este singurul responsabil pentru politicile de backup. Clienții pot achiziționa o licență R1Soft în timpul procesului de comandă sau ulterior.

9. Fără răspundere
Compania nu își asumă nicio răspundere în ceea ce privește furnizarea serviciilor în timp util, ștergerea sau alternarea datelor sau eșecul stocării oricărei setări personale a Clientului.
Clientul este de acord că:
- Compania nu își asumă nicio răspundere și nu garantează, explicit sau implicit, inclusiv dar fără a se limita la răspunderi financiare sau juridice;
- Compania nu este în niciun fel responsabilă pentru orice date sau fragmente de date descărcate sau încărcate pe și de pe serverele și infrastructura Companiei. Clientul este singurul responsabil pentru orice daune cauzate echipamentelor proprii ale Clientului cauzate de transferul datelor în sau din infrastructura Companiei;
- Mecanismele de securitate sunt inerent cunoscute ca suferind de limitări, Clientul fiind singurul responsabil pentru securizarea serviciilor și datelor stocate pe infrastructura Companiei.
Compania nu garantează următoarele:
- Serviciul corespunde cerințelor dvs. speciale;
- Serviciul va rula fără întreruperi cauzate de fenomene aflate în afara sau sub controlul Companiei;
- Calitatea serviciilor va satisface așteptările Clientului;
- Orice eroare de software sau hardware va fi soluționată conform cerințelor Clientului;

10. Atacuri DoS / DDoS
Această politică se aplică întregii noastre game de servicii. Orice inundație DoS / DDoS (Denial of Service / Distributed Denial of Service) atacată împotriva serviciilor Clientului va face imediat serviciile sale inactive fără notificare prealabilă. Compania poate informa Clientul, după dezactivare, despre motivul acestei acțiuni. Această politică este menită să protejeze alți clienți care partajează aceleași servere sau infrastructură cu clientul atacat. În cazul în care atacul nu afectează alți clienți și efectele sale sunt strict limitate la clientul atacat, Compania poate alege să nu dezactiveze clientul atacat și doar să notifice Clientul cu privire la acel incident.
Unele servicii cunoscute cu risc ridicat sunt: streamingul audio (ex. ShoutCast), serverele IRC (Internet Relay Chat) sau serverele de jocuri online. Permitem clienților noștri să folosească serviciile noastre pentru a găzdui aceste tipuri de servicii, dar clienții ar trebui să fie conștienți de politica noastră privind atacurile de inundații.
După dezactivare, Compania poate asista Clientul în recuperarea datelor stocate pe infrastructura și serverele Companiei, deoarece accesul public la conținut va fi restricționat pe termen nelimitat.

11. Politica de utilizare echitabilă a lățimii de bandă
Servere dedicate și colocate Serverele
dedicate sau colocate sunt conectate la porturi de comutare de 100 Mbps. Compania are o autorizare de transfer care este de 3 ori mai mare decât utilizarea normală medie. Astfel, serviciul Clientului nu va suferi din cauza congestiei de transfer sau a latenței cauzate de infrastructura internă și capacitatea de interconectare a Companiei. Limita de transfer pentru un server dedicat sau colocat este de 20 Mbps, după cum se indică în graficele cu percentila 95. Clientul poate solicita acces privat la graficele de transfer ale serviciului său.
Dacă serverul Clientului depășește utilizarea de 20 Mbps, așa cum este indicat în graficele 95 percentile pentru o perioadă de timp de peste 15 zile, portul de comutare al serverului va fi setat la 10 Mbps. Nu se aplică o suprataxă pentru serviciul Clientului în cazul în care această limitare a fost aplicată. Renunțarea la această limitare poate fi inițiată de Client, cu condiția ca acesta să fie de acord să plătească o taxă suplimentară rezonabilă, în urma unei negocieri cu Departamentul de vânzări al Companiei.
Limitările menționate mai sus se aplică conexiunii la zona metropolitană. Limita de transfer pentru conectivitatea internațională este de 5 Mbps. Dacă serverul Clientului depășește utilizarea de 5 Mbps, așa cum este indicat în graficele 95 percentile pentru o perioadă de timp de peste 15 zile, conectivitatea internațională a serverului va fi limitată la 1 Mbps.
Servere private virtuale (VPS) / Găzduire partajată
Serverele private virtuale și contul de găzduire partajată sunt găzduite pe noduri care sunt conectate la porturi de comutare de 100 Mbps sau 1 Gbps. Compania are o indemnizație de transfer care este de 3 ori mai mare decât utilizarea medie normală. Astfel, serviciul Clientului nu va suferi din cauza congestiei de transfer sau a latenței cauzate de infrastructura internă și capacitatea de interconectare a Companiei. Limita de transfer pentru un VPS sau un cont de găzduire partajată este de 10 Mbps, așa cum se indică în graficele 95 percentile. Clientul poate solicita acces privat la graficele de transfer ale serviciului său.
Dacă contul VPS sau Gazduire partajată al Clientului depășește utilizarea de 10 Mbps, așa cum este indicat în graficele 95 percentile pentru un interval de timp de peste 15 zile, contul VPS sau Gazduire partajată va fi limitat la 5 Mbps. Nu se aplică o suprataxă pentru serviciul Clientului în cazul în care această limitare a fost aplicată. Renunțarea la această limitare poate fi inițiată de Client, cu condiția ca acesta să fie de acord să plătească o taxă suplimentară rezonabilă, în urma unei negocieri cu Departamentul de vânzări al Companiei.
Limitările menționate mai sus se aplică conexiunii la zona metropolitană. Limita de transfer pentru conectivitatea internațională este de 5 Mbps. Dacă Clientul depășește utilizarea de 5 Mbps, așa cum este indicat în graficele 95 percentile, pentru o perioadă de timp de peste 15 zile, conectivitatea internațională a contului VPS sau Sharing Hosting va fi limitată la 1 Mbps.
Pentru planurile Buget (BGT), „portul dedicat de 1 Gbps” este garantat numai în rețea. Pentru rețelele externe, conectivitatea este limitată la 250 Mbps.
Compania, la propria sa discreție, poate alege sau nu să aplice această politică.
Detaliile despre contabilitatea randamentului percentilei 95 pot fi găsite aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Burstable_billing

14. Revânzare servicii
Clientul este de acord să nu reproducă, să înmulțească, să copieze, să vândă, să revândă orice serviciu sau componentă a serviciului fără acordul prealabil al Companiei.

15. Forța majoră
Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru orice întârziere în acțiunile sau inacțiunile guvernate de acești Termeni și condiții, dacă acestea sunt cauzate de fenomene aflate în afara controlului său, inclusiv, dar fără a se limita la acte de război, acțiuni guvernamentale de stat, întreruperi de internet, fenomene naturale distructive, embargouri. , sabotaj, conflicte de muncă.
Atunci când invocă Forța Majoră, Compania și / sau Clientul trebuie:
- să anunțe cealaltă parte;
- trebuie să facă toate diligențele rezonabile pentru a limita efectele incidentului.
În cazul în care Compania nu furnizează serviciile sale către Client pentru o perioadă de timp de peste 30 de zile, Clientul poate alege să pună capăt acordului comercial care obligă cele două părți. Compania nu va fi în niciun fel responsabilă în cazul în care s-ar produce un astfel de incident.

16. Prețuri și facturare
Prețurile enumerate pe site nu includ TVA. Facturile sunt emise în RON pentru cetățenii și companiile române sau sunt emise în EUR pentru cetățenii sau companiile internaționale.
Conform art. 155 din Legea 571/2003 factura trebuie să includă cel puțin următoarele detalii:
a) numărul de serie al facturii;
b) data emiterii facturii;
c) numele, adresa și numărul de înregistrare fiscală al emitentului facturii;
d) numele, adresa persoanei private și, de asemenea, numărul de înregistrare fiscală în cazul în care Clientul este o companie;
e) numele serviciului (serviciilor);
f) valoarea brută a serviciilor;
g) taxa TVA sau, dacă este cazul, o mențiune privind scutirea de TVA;
h) valoarea TVA, pentru serviciile impozabile.
Facturile emise de Companie sunt livrate prin e-mail și respectă reglementările de mai sus sub formă de copii. În cazul în care contabilul Clientului solicită o copie pe suport de hârtie pentru a fi trimisă de către Companie, există două opțiuni disponibile pentru destinațiile din România:
- preluare personală de la biroul nostru în timpul orelor de lucru: 10:00 - 18:30 de luni până vineri;
- Livrare prin curier, care va suporta o taxă de 15 EUR (TVA inclus);
- Vă rugăm să contactați echipa noastră de vânzări pentru costurile internaționale de expediere a facturilor.
17. Notificari și reclamatii
Orice comunicare intre parti in vederea derularii contractuluiva fi facuta in scris la adresa fiecarei parti mentionata in contract, prin orice mijloc de comunicare care asigura transmiterea textului si confirmarea primirii acestuia. Notificarile vor fi facute prin afisarea pe site-ul COMWAY.
Reclamatiile cu privire la functionarea serviciilor pot fi transmise la nr de tel 0369 / 521 125 sau la adresa de mail info@comway.ro.
COMWAY poate cesiona oricare dintre drepturile si obligatiile prevazute in contract, precum si intregul contract, si poate delega obligatiile contractuale, fara acordul expres al Clientului.